2009. gada 6. janvāris

Likteņa ironija jeb vieglu garu.

ūūū, pirmais ieraksts 2009.gadā.

Laikam tad, ja es dzīvotu viena pati savā dzīvoklī vai mājā, tad pamazām man sāktu piemesties kāda paranoja vai kas tml. Otro nakti pēc kārtas sapratu, ka man nepatīk gulēt tā, ka esmu viena pati mājās (vecākā gadagājuma paaudze, kas arī ir mājās - šoreiz neskaitās). Būšanai vienai iemesls vienkāršs - māte aizbrauca jau 7dienas vakarā uz Rīgu, lai no rīta izlidotu uz Dubaiju, brālis ir vēl iekš UK. Un tieši tad, kad esmu viena, ir k-kam jānotiek. Labi, ka vakar piecēlos agrāk nekā biju domājusi, jo varēju vēl sazvanīt māti, kura sarunāja, ka atbrauks kāds un salabos. Ko? To, ka mājās nav ūdens. Sūknis aizsalis vai kas tml. Stilīgi. Un vakarā brālis vēl atraksta sms, ka atbrauks tikai rītvakar, jo nokavēja lidmašīnu dēļ sastregūmiem.

Beidzot jāķeras klāt projektam, kas jāaizstāv jau 5dien. :/ Bet sesija kā tāda - atkal tīri laba. Bez eksāmeniem un tā.

3 komentāri:

Anonīms teica...

sesija bez eksāmeniem? okēēējj
/laur

Murmuls Susurs teica...

Apsveicu ar pirmo ierakstu. :*

iev teica...

Jāā, nu tur, kur ir iespējamība, ka var būt eksāmeni vai ieskaites, man ir automāts. :D

Māri, awwwww.