2009. gada 23. janvāris

Viņam joki nekad nav padevušies.

Dzēsu tag ārā draugos sakrājušās vēstules no pagājušā gada. Atradu nelielu smieklīgu saraksti ar visnotaļ labi zināmu basketbolistu, kura uzvārds mazliet saistīts ar sagrieztu pārtikas produktu (piemēram, maizi) :D Toreiz skaipčatā radās ideja viņam k-ko uzrakstīt, jo viņam pie profila bija k-kas par aicināšanu draugos. :D
Un lūk, sapratu, ka man nedabūt nevienu basketbolistu :/ :D Blondīņu spēks bija un ir un būs pār viņiem un ko gan viena rudmate var padarīt. :D

Es: Tiešām tādu pievilcīgu basketbolistu droši var jebkurš aicināt draugos? :)
Viņš: °pievilciigas meitenes var :)
Es: Es tāda skaitītos? :D
Viņš: Nu ne jau ar sarkaniem matiem ... :) Paarkraaso matus un tad meegjini ! ;)
Es: Jāā, žēl, ka neesmu blondīne.
Viņš: Beidz Es tak pajokoju ... haha
Es: Nebija smieklīgi :]
Viņš: man nekad joki nav padevushies :)

Nav komentāru: