2010. gada 20. maijs

DJ, uzliec šito!

Vakar tika satiktas kursabiedrenes. Protams, ar pasēdēšanu kojās vakars vien nebeidzās. Tika iets uz Krekliem, kur pēdējoreiz biju.. hmm.. decembra vidū, kad svinēju savu dz.dienu. :D
šī laikam bijusi ilgākā pauze, kad tur neesmu bijusi. un vispār.. Nemaz nenožēloju, ka tā ir. :D Tagad ballējos Liepājā nekā tur un tā ir foršāk. :]
Bet Kreklos - kā jau Kreklos. Apsargi tie paši, meiteņu pārsvars pār puišiem zālē tas pats, joprojām arī ir indivīdi, kas kko dzer, dzer, pārvietojas pa zāli, visu nopēta un pēc tam dejo vieni paši mēģinot nemanot pievienoties kādam bariņam. :D Karstums gan tur pamatīgs un mūzika tāda patizla, vismaz šoreiz. Un pilns ar neredzētām sejām, jauniņiem studentiem, nav pat nevienas paziņas, ar ko sasveicināties un nav pat kreklu mēbeles.
Atcerējos par Rutiša teikto kaut kad (Rutiš, izlabo mani, ja kļūdos :D) - Tu ej, ej un ej tusēt, kamēr vienu brīdi saproti, ka tas vairs nav priekš Tevis, Tu tanī vietā nejūties kā agrāk un kkas ir mainījies. Nu lūk, un sapratu, ka tā tiešām ir ar mani. :D Kaut kā liekas, ka to visnotaļ ietekmējusi pati Kreklu atmosfēra, kas ir mainījusies no tās, kāda tā bija, kad gāju 1., 2.kursā.
Varbūt ja nebūtu tik agri sākusi iet uz Krekliem, man joprojām tur liktos forši, bet kas to lai zina..:D enīvei, visādi tur gājis, visādi piedzīvojumi, forši un ne tik forši vakari tur bijuši, bet tas viss jau ir pagātnei. :)

2 komentāri:

Anonīms teica...

Es tā esmu teikusi? :D

Nu var jau būt. :]

/R.

iev teica...

Esi, esi.. :D
Kkad no tiem brīžiem, kad pati negāji un negribēji iet :D