2008. gada 5. oktobris

Kelly, Watch The Stars.

  • Ja Rīgā tagad skaitas stilīgi, ja tev ir un skan Infinity melodija kā mob zvans, kas turklāt skan pa visu ielu, tad šodien redzēju/dzirdēju dieeeeezgan daudz tādu stilīgo. Žēl, ka es tāda neesmu. :)
  • Anketu darbs veiksmīgi beidzies. Cerams, ka tas, ka visās apm 100 anketās vienā jautājumā, kur vajag 1 atbildi, es iezīmēju 2as, tas uzreiz neskaitīsies kā nepareizi aizpildīts un cerams, ka nebūs tā, ka nesaņemu naudu ne par vienu anketu :X
  • AIR - esmu vīlusies. 20ls par biļeti, lai atnāktu, nopirktu alu, pasēdētu un fonā paklausītos mazāk par pusotru stundu (solīto 2h vietā?) viņu populārākās dziesmas. Gaidīju savu mīļāko dziesmu no viņiem, bet protams tā nebija :/ Cerēju, ka būs k-kas līdzīgs šitam. Vismaz Sapņu Fabriku varēja viegli atrast, jo rinda bija pamatīgi gara - paiet garām to neredzot nemaz nevarēja. :D
  • Bet šīs dienas labākais moments - ejot uz Air, pa ceļam ieraudzītais plakāts, ka 25.maijā būs DEPECHE MODE koncerts. :) šoreiz to nelaidīšu garām.
Cerams, ka vakarā pirkti kebabi veiksmīgi saglabājas svaigi arī līdz nākamajai dienai. :D
Es esmu slima un eju gulēt.

Nav komentāru: