2008. gada 23. oktobris

/Depeche Mode - Home.

Šodien, ejot mājās ar kājām, iedomājos, ka tieši tikpat foršs un saulains laiks bija arī tieši pirms gada iekš Oslo (piezīme sev - šovakar varētu paklausīties Muse :D).
Prieciņš, ka šodienas vācu valodas ieskaiti varēja smuki nošpikot (jo savādāk es neko nejēgtu) un šaubos vai par kādu citu lekciju nenotikšanu mēs priecātos tik ļoti kā šod par to, ka nenotika projektu vadīšana. :D Šodien uzzināju, ka Kārlis izņēmis dokumentus no universitātes un arī Elīna taisās iet prom. Žēl vispār, kurss kā tāds un vēl vairāk mana grupa šogad liekas daudz foršāki nekā pag.gad.
Un ar Evitu tā arī neaizgājām uz kojām painteresēties par brīvajām istabām, kuras tiešām tag ir brīvas. Tomēr labāk būtu bijis, ja mēs tur būtu dabūjušas istabu jau septembrim sākoties nevis tagad, kad semestris šas ies uz beigu pusi. Tagad tas sāk likties mazliet bezjēdzīgi, ja vajadzētu tur iekārtoties, vest mantas un tā.

Es nesaprotu to, kāpēc pēdējā laikā man tik ļoti nāk miegs, ja es nekur pa naktīm neesmu tusējusi, guļu naktīs normāli + vēl reizēm pa dienu. Bet man tik un tā nāk miegs pat vairāk nekā tad, ja bijushas negulētas/pusgulētas naktis.

Un man laikam tiešām jāiet beidzot pārbaudīt redzi. Nojaušu, ka tā tiešām ir pa šito laiku pasliktinājusies. Un tas nav tikai tāpēc, ka vakar, pērkot Drogās acu zīmuli, es fiksi paķēru vienu, kas likās melns. No rīta secināju, ka esmu nopirkusi tumši zaļu acu zīmuli. Naaais.

Nav komentāru: