2010. gada 18. jūlijs

Un es skrienu, skrienu vēl, man vēl jāpaspēj...

Buongiorno!

Festivālu apmeklēšana pagājušajā gadā tika man izlaista, tāpēc šogad divu domu nebija - uz Positivus es nooooteikti braukšu. Un vēl, kad uzzināju par Muse kā hedlaineriem.. aizbraucu ar. :D
Uz Positivus pirmo gadu nebiju, lai gan ļotiļoti gribējās dzirdēt un redzēt Stereophonics. Otrajā gadā aizbraucu, kompānija un mūzika laba, festivāls labs, atmosfēra pozitīva. Kā jau minēju, tad iepriekšējo gadu sanāca izlaist un tad nu varēju pie sevis salīdzināt, kas pa šīm divām apmeklējuma reizēm mainījies, un apdomāt šī gada secinājumus..

  • Manuprāt, atmosfēra noteikti ir mainījusies, kļuvusi daudz bīčpārtijiskāka t.i. daudz pusaudžu, kuri vnk apdzeras, caciņas, kuras brauc ballītes pēc un neko nezina par hedlaineriem utt. Un bļaustīšanās telšu pilsētā.. :D no iepriekšējās reizes atceros, ka viss bija tā smuki un civilizēti, daudz kur skanēja tā gada hedlaineri mašīnās, kas arī pašā telšu pilsētā radīja festivāla atmosfēru, šoreiz gan īpaši neko tādu nemanīju.
  • Cilvēku apmeklējums ir uiii, kā pieaudzis. Tas gan netraucēja ieņemt otro rindu uz Scissor Sisters un Muse, bet tas jau ir cits stāsts. :D
  • iepriekšējā reizē redzēju diezgan daudz grupu. šoreiz - dažus tikai otrajā dienā. :D Mans atklājums - And So I Watch You From Afar. Mazliet jau žēl, ka neredzēju tos dažus māksliniekus, ko būtu gribējies redzēt, bet pirmās dienas vakars tāpat bija jauks - daudz joku, ūdenspīpes, vīna, "es skrienu, skrienu vēl", "Buongiorno, tutti!" un jaunatklājums par "Cotton Eye Joe" latviskoto versiju. :D
  • pagājušajā reizē nepeldējos, bet šogad gan. un ūdens tiiiiiiiiik silts, patīkami.
  • Kompānija abās reizēs +/- tā pati un abās reizēs bija forši. :]
  • iepriekšējā apmeklējumā bilžu bija daudz, šoreiz tikai sanāca nobildēt Scissor Sisters un Muse.
  • Ar katru reizi man paliek arvien neērtāk gulēt teltī, īpaši, ja zeme ir ļoti grubuļaina un nav nekādu segu un matraču, tikai guļammaiss. :D Eh, vecums nenāk viens.
  • komentāros lasīju par to, ka daudzi sūdzējās par WC, dušu maksu u.tml. Nu nezinu, ja dušas cena liekas tik augsta, tad mierīgi var iztikt ar paplunčāšanos jūrā, bet WC serviss liekas labāks nekā bija iepriekš :D vnk atceros, ka iepriekšējā reizē telšu pilsētā to bija maz un no rītiem bija rindas un pamatīga smaka, šogad tualešu daudz vairāk un tās laicīgi tika iztīrītas. :D
  • dunduru kodumi alerģiskam bērnam (man) galīgi nav forši. pamatīgs pampums pie ceļa locītavas vēl jo vairāk nav forši.
Tas arī īsumā viss.
Nākamgad uz Positivus es noteikti gribēšu braukt, bet.. iespējams, ka tad vairāk pievērsīšu uzmanību iespējai pirkt biļeti uz vienu dienu.

Nav komentāru: