2010. gada 5. jūlijs

Pērs Gints ir melis.

Jau jūlijs klāt un beidzot laiks arī te kaut ko atkal ieskribilēt, ja pat Rutiš nesen sūdzējās, ka te nav nekā jauna.. :D

Tikko aizvadītā nedēļas nogale bija visnotaļ forša un interesanta, tāpēc varētu mēģināt te pierakstīt dažus novērojumus/faktus par to.


  • Pirmoreiz piedalījos tādā lietā kā kāršu spēles "Cūkas" turnīrā. Man galvenais bija neizkrist jau pirmajā kārtā, kurā spēlēja pie galdiņa pa 4 cilvēkiem un tam, kam pēdējā vieta, bija jāizstājas. :D Bet tā sanāca, ka pat tiku finālā, kurā spēlēja 6 cilvēki un paliku 4. vietā. Par rezultātu nesūdzos :D
  • Pieminētajā cūku turnīrā ieradās arī cilvēki no LNT taisīt par to ziņu sižetu. Man ne sevišķi gribējās tikt kadrā, bet sanāca tieši otrādāk - paspēja mani pat mazliet nointervēt, bet labi, ka sižetā ielika tikai pāris vārdus. :D
  • Uzzināju ko pavisam jaunu. Visu savu apzinīgo mūžu es par dunduru biju uzskatījusi kko pavisam citu, kas nav dundurs. :D vislaik bija licies, ka dundurs ir tāds kā milzīgs ods, bet nu uzzināju, ka tas pēc izskata līdzīgs lapsenei. :D Patika arī temats 6dienas vēlā vakarā par latviešu senvārdiem, kurus vajadzēja minēt. :D
  • Ja pavada laiku puišu kompānijā, tad ir visnotaļ liela iespēja, ka ēdienreizes tiks ieturētas kādā junkfood vietā. :D Tā es nokļuvu Makdonaldā, kurā pēdējoreiz biju pag.gada augustā Oslo (arī puiša kompānijā :D), bet pirms tam iekš LV laikam pēdējoreiz tur kko ēdu 10.klasē laikam. Un tur pat pārdod salātus! :D
  • Es ļooooti gribēju atrast weekendā kaut vienu kešu, bet tas diemžēl nesanāca. Nu nekas.
  • Un pats galvenais.. Vairāk tādu foršu weekendu kā šis! :]


Nav komentāru: