2009. gada 20. novembris

Dinamīts.

[22:26:20] *Cacijs* saka: Iev :* tu slinko... :| pēdejais ieraksts blogā tikai 5tā datumā bijis

Pēc šitā jāsaņemas un kkas jāieraksta. :D
Lai gan.. Par ko gan rakstīt? :D

Pa šo laiku skolā gājis kā parasti. Mācības - nasing spešal un pa vidu visādi jociņi. Šonedēļ bija piespiedu brīvlaiks. LLU gāja bezalgas atvaļinājumā, studenti - pašu apmaksātās brīvdienās (jo no samaksātās mācību gada maksas jau neviens nedotu atpakaļ naudu par nedēļu nenotikušām lekcijām). Neiedziļināšos par to, ka šīs nedēļas laikā esmu paveikusi itin neko un ir vēl jāizpilda visi uzdotie darbi, jo tas jau nevienu neinteresētu. :D
Toties pa šo laiku esmu pabijusi daudzās vietās. :D Sākot ar Liepāju/Fontaine Palace (turp braucot, man bija tas gods braukt vienā vilcienā ar a.god.Rudaka kungu, kas dīvaini uz visiem skatījās, kad gāja cauri vagoniem pāris reizes brauciena laikā :D).
Protams, arī Krekli bija. Un aizvadīta Studentu diena.. :D Gribēju jau rakstīt, ka sen nebiju bijusi uz ForumCinema, bet tad atcerējos Nelietīgos Mērgļus septembra beigās. :D Enīvei, arī filmu 2012, ko gribēju noskatīties tiklīdz par to uzzināju, arī redzēju. :D + biju vairākās vietās, kuras iepriekš nebiju apmeklējusi - Ļeņingrad un Rock'n'Rīga. Tāds sanāca 3diennieks, kad vēl no 5dienas līdz 6dienai sanāca negulēt 24h (sen tā nebija bijis, ļooti sen :D) un galu galā beigās es saslimu. :D Kkāds klepus mazliet vēl ir aizķēries, bet tas jau nekas. Un nē, man nebija cūku gripa. :D Centos ātri izveseļoties, lai būtu ierindā uz Placebo. Tam laikam jāatstāj vieta nākamajā ierakstā. :D
So, es vairs nezinu, ko varētu ierakstīt.
+ Pēdējā laikā tiešām pierasts iztikt ar ziņām 140 simbolu garumā un esmu atradinājusies no blogu drukāšanas. :D

Nav komentāru: