2009. gada 18. septembris

Gives you hell.

Turpmāk man būs mācība, ka vajag klausīt savai intuīcijai, tā tomēr darbojas. :D
Kā vakar, kad likās, ka moš vajadzētu aizrakstīt darba kolēģim un pajautāt vai šīs nedēļas aptauja nav jau pabeigta - tā tika iesākta 1dien, paredzēta bija līdz 5dienai, kad arī es biju pieteikusies strādāt. Nodomāju, ka tad nu jau man būtu kāds pazvanījis un nelikos ne zinis. + vēl vakarvakarā ļoti negribējās 5dienas rītā braukt uz Rīgu, turklāt bija tāda apslimšanas sajūta ar.
Nu nekas. Piecēlos 7os, sataisījos, aizbraucu uz staciju, aizbraucu uz Rīgu, aizgāju uz darbu. Tur mani sagaida pārsteigts kolēģis, kurš bija izbrīnījies, ka esmu ieradusies - jo aptauja tika pabeigta 4dien. :D Haaa, i knew it! :D Vismaz tika sarunāts, ka ceļanauda 3ls apmērā tiks apmaksāta.
Tālāk dziļi neapmierināta aizgāju uz staciju, lai noskaidrotu cikos man braukt uz Jelg un tad gāju uz GC, lai savu neapmierinātību izpaustu un mazinātu šopingā. :D Un tieši tad man zvana mob - no darba! :D Ka ir gadījies neliels ČP ar iepriekšējo aptauju (sasodītā K-rauta aptauja, ko veicu iepriekšējā weekendā) - tika sajaukta viena kvota un vēl steidzami vajag sazvanīt kādus 20cilv. Vai es varētu atnākt un izpalīdzēt? Jā, why not, ja jau esmu vēl Rīgā? 2arpus h nostrādāju un tad beidzot gāju pelnītā šopingā. :D Labi, ka īgņošanās tad bija beigusies, jo tādējādi laikam būtu iztērējusi daudz vairāk. :D

Nav komentāru: