2009. gada 30. aprīlis

For what its worth

4dienas kā parasti sabojā vācu valoda. Nu nepatīk man tā šprehenziedoič padarīšana. Pa brīvdienām būs jāmēģina beidzot samācīties nenokārtotās ieskaites - dialogs, 2i no galvas runājāmie texti un CV uzrakstīšana. Un protams jāgatavojas gala ieskaitei - pilnai ar drausmīgo gramatiku. Vispār, man vācu valodā baigi nepatīk tas, ka visiem grupā ir pilnīgi vienādi uzdevumi - gan tiem, kas tikai 2.kursā sākuši mācīties un neko nejēdz, gan tiem, kas mācās jau no kādas 6.klases. Un diez kuram ir vieglāk, ja ir šāda ieskaite - iedots teksts lv valodā, tas jāiztulko uz vācu valodu un skatoties uz tekstu latviski tas jāatbild vāciski. Tiem, kas mācījušies, tas jau viegli, bet man piemeŗam viss jāurbj galvā iekšā, jo vācu valodu mācos tikai otro semestri.

Tāpat trakums ar izvēles priekšmetu - reklāmas dizainu. Traki, ja tādā haļavnā priekšmetā nav obligātais apmeklējums un ir beigās tikai jāparāda gatavie darbi, kas uztaisīti pa semestri (laikam lieki teikt, ka man vēl nav gatavs neviens darbs :D) Un tad nu esmu bijusi uz to kādas 2-3 reizes un tās pašas - februārī. Katru nedēļu runājam, ka vajag aiziet uz to dizainu, bet beigās nekas nesanāk. :D Tāpat arī šodien.

Nav komentāru: