2009. gada 26. marts

Law of Attraction.

Šodien terminoloģijā skatījāmies filmu "The Secret".
Iepriekš to nebiju redzējusi un tā lika par daudz ko aizdomāties. Un tagad laikam mēģināšu kkur sameklēt grāmatu par to ar tādu pašu nosaukumu un izlasīt.

Filmas galvenā doma ir pavisam vienkārša - viss ir iespējams, viss ko tu vēlies. Atliek vien to patiesi gribēt, iztēloties un domāt par to. Un tas notiks. Domām - labām vai sliktām - piemīt Visuma spēks un tās spēj materializēties. Pat ja domā par to, ko negrib, tas piepildās, jo tas caur domām tāpat tiek tev piesaistīts klāt.
Principā visu filmas laiku mani nepameta doma - vai tiešām tā ir? No vienas puses tas liekas ticami, no otras - protams, ka neticās.
Pēc tam runājot ar pārējiem par filmu, Elita teica, ka viņa to jau sen ir redzējusi un tic tam, minot piemērus, ka viņai šādā veidā arī ir domas materializējušās. Un ka būtībā šāda veida pozitīvā domāšana daudz ko maina cilvēkā.
Bet es nesaprotu - man arī ir bijis tā, ka es kaut ko ļotiļoti vēlos. Bet tas nepiepildās, ir pavisam otrādi - ne tā, kā vajadzētu. Bet ar citām lietām, ko es ar gribu, ir bijis tā, ka nepiedomājot par tām, nepievēršot uzmanību, tieši tad tās piepildās.
Lai nu kā, bet "The Secret" mani tiešām ieinteresēja. Un gribētos ticēt, ka šāda pozitīvā domāšana tiešām strādā.

Nav komentāru: