2009. gada 14. marts

Klusums pēc vētras.

Man patīk Studentklubs. Ja vien tas būtu Jelgavā vai arī es dzīvotu Rīgā, es būtu pastāvīgā apmeklētāja. Bet nu, vakar biju uz šito.
Kā pirmais uzstājās Martin Confused. Tik piemīlīgi smuks! Un dziesmas piemīlīgi skaistas arī (tas secināts pavisam neietekmējoties no iepriekšējā teikuma :D). Kopumā - jāā, patika. Noteikti gribētu dzirdēt vēlreiz.
Tad pēc pauzes nāca Mofo, uzstājoties divatā. MmMmMmmofo ir fooorši un ceru, ka viņi šogad atkal uzstāsies iekš Positivus (ja uz to tikšu :D) vai vienalga kur, lai tikai es šamos vēl dzirdētu. :D
Bet kā nākamie spēlēja Pienvedēji. (Sorry, Guna, zīmīti ar nr nesanāca aizmest, jo biju pārāk tālu no skatuves un Andris teica, ka Mārītis izskatās baigi dusmīgs :D) Varbūt mazliet dīvaini bija tas, ka vienu dziesmu viņi nospēlēja ar sievieti, kas spēlēja akordeonu (laikam tā tas saucās..) un vēl citu - ar pūtējiem. :D Enīvei, forši un enerģiski, JEL!
Pēc viņiem bija The Mundane. Viņus laikam pirmoreiz vispār dzirdēju. Žēl, tā taču bija mana jaunības dienu mīļākā LV grupa (tieši pirms mani aplipināja ar r.a.p.). Hahah, kad viņi gatavojās uzstāties un ķimerējās uz skatuves, atcerējos, ka es takš kkad seeeeeeeeen seeeen (laikam kādā 8.klasē) vinnēju tikšanos ar viņiem raidījumā "Troksnis" :DD Old times, good times. Hah, viņi uzstājās urlastyle drēbēs - baltās bilanveidīgās maikās un treniņbiksēs, protams, ar svītrām sānos. :D ak jeel. Un skanēja viņi kā pamatīgi elektromonstri, manuprāt. :D Labprāt būtu dzirdējusi tiešām akustiski viņus spēlējām, bet ok, arī bija labi.
Kā pēdējie uzstājās Maripossa. Nezināmi un nedzirdēti, bet klausīties varēja.
Enīvei, tomēr nenožēloju, ka aizbraucu, bija tīri labi. :) Un Volfs kā kluba dj ar liek fooršas dziesmas (pat atkal Muse :DD).

2 komentāri:

Guna teica...

Protams, ka dusmīgs, jo mani neredzēja skatītājos :D

iev teica...

Nuja. :D