2008. gada 21. decembris

Dzīve BEZ apstājas.

Es zināju, ka man 4dienniekam uz dz.dienu viens no iemesliem bija tas, lai es iztusētos, izklaidētos tā, ka Zsvētku brīvdienās gribētu tikai nīkt un atpūsties mājās un lai lieki nepiesārņotu galvu ar domām, ka šajos Zsvētkos esmu viena.
Rezultātā no 4diennieka sanāca 3diennieks, man ir forši kursabiedri, esmu mazliet slima, esmu pamatīgi nosvinējusi dz.dienu un ir patīkams nogurums, kas mijas ar nepatīkamu miega iztrūkumu.

Trešdiena pati par sevi bija tizla, bet vakars bija ļoooti patīkams. :) Kursa grupas pasēdēšana Zsv ieskaņās 3.kojās pie Baibas un Kristīnes bija varen jauka. Daudz jautrības, šampja, h2o pīpes un fočēšanās. Bija Zsv dāvaniņu izloze. Man tika visrēcīgākā dāvana - grūtniecības tests no Kristīnes :DD Forši bija arī nomināciju došana (es - "mis Radošums", hahah :D). 23os ceļš veda uz Fly High. Šampis par brīvu. Tur biju pirmo reizi, 3dienas vakarā nebija daudz cilvēku, mūzika normāla, tāpēc nelikās tik traki kā redzēju no bildēm, kur visi Jelgavas krutie tur tusējuši (un labi, ka viņu tur ar nebija). :D Tur sagaidījām pusnakti un manus 20. :] Rēcīgi bija tas, ka Kristīne prasīja kura ir mana mīļākā grupa (Muse :D) un mēģināja to palūgt DJam, kuram loģiski nekā tāda nebija. :D Tālāk kustējāmies uz Krekliem, pa ceļam iegriežoties Zemniekā. :DD Rinda pie Krekliem, šņabis ar sulu, kurš pēc tam tika ieleits sulas pakā un somā ienests iekšā + tukšots tualetē. :D Kreklos daudz cilvēku, spēlē D-light, kuri izrādās tie paši Daylight ar smuko dziesmu "Karš un miers", kuru beigās viņi arī nospēlēja. Nepalikām ilgi -tā, ka paliek mazuma piegarša :D - līdz pāri pus3iem - kā nekā 4dienā projektos ieskaite. :D mājupceļš un pus4os beidzot miegs.

Ceturtdienas rīts iesākās mazliet grūti, bet labi - izņemot, protams, projektu ieskaiti. :D diemžēl vakarā nesanāca ģimenes pasvinēšana, bet tas atlikts uz v.d. Vakarā - 6.kojas. Sākas svinēšana un izrādās manas kursabiedrenes ir sarīkojušas pārsteigumu - viena pazīstamā striptīzu. :DDD Aaaaaak jel. :D Nezinu kā viņām k-kas tāds vispār ienāca prātā un kāpēc tieši viņš bija tas upuris. :DD Zinu, ka k-ko sūdzējos, ka būs tikai meiteņu party jau 2o vakaru pēc kārtas, laikam viņas k-ko tajā bija pārpratušas. :DD Laikam par to deju zināja visi izņemot mani, ja jau 5dien man darb;ā prasīja, kā tā patika, :DD Tālāk daudz jautrības, šampja, vīna un bonīša, kas tika paņemts arī uz krekliem. :D Kreklos forša mūzika (kā nekā DJ Bonis :]). + tiek sarunāts, ka man par godu uzliek "Dzīve bez apstājas"! :]]
Ehz. K-kādā veidā vēsture atkārtojās no pag.gada dz.dienas svinēšanas tur, tikai iepriekš fona lomas tēlotājam šoreiz trāpījās galvenā loma. :D Kreklus ciet taisīja pus5os, sen nebiju palikusi līdz beigām. pāri 5iem mājas un miegs.

Piektdienas rīts gan bija smags. :D Izrādās, 12os nav jābūt uz sapulci, tāpēc var vēl pagulēt. Vakarā pasēdēšana ar Rutu Chilli. Esmu mājās pāri 7iem un priecājos, ka tomēr šon nekas nenotiek, jo kājas riktīgi sāp un miegs nāk baisi.

Sestdiena bija plānota Krekliem ar Rutu + forumniekiem, kas brauc no Rīgas. Tā un šitā, kamēr beigās atbrauca tikai Aija. Bet arī bija labi. :] Pasēdēšana Chilli, Krekli līdz pus5iem, Rnb mūzika augšā + pāris frīki + pāris pauzes kā noiešana lejā uz Tami, kur ir Jax, kas liek veco labo Kreklu mūziku, kas raisa nostalģiju. :D Autobusa uz Rīgu gaidīšana 5:10, kurš tomēr neatnāk un braukšana mājās pa ceļam iegriežoties dz.stacijā. Mājas un miegs pāri 6iem.

Mērķis izpildīts - tagad ilgi man neko negribēsies. :D

Nav komentāru: