2008. gada 28. novembris

Labākais, ko šodien esmu lasījusi :D

Par mani:
#]=Garsho piens un salda dzīwe!+pankukukas{§} esmu aLtetrNativa=reaktiva nef0rmaLa un t.t...ar straujam kustibAm es liet0ju layku!=exzes! Katru bridi gaydu n0 dzīwes eXtrem situati0n! Un baudu to=0! Esmu panks=93%,jo man patīk wel arī cits muz0ns=piemeram club mix un wis tada gara ,tapec arī gribu kļut par Dj*/es wisu layku dziedu tikaj sabiedriskaja tranSp0rta NE.=no rita kLauS0S SWH R0CK=> čat0ju wienmer un wisur..=un dejas ritma pazudu..=pie TEWiS!=meNestiņj maNs labaakajs draugsz|=tumSa i maNa lapaka draudZene=un tu=busi manz mīļakays wergs../esMu bijusha seXījga,bet kauTrījga buņjģere=tb,agrak sPēlēju ELEKTRO BUNGAS!=man bježj patīk majnīt matU krāsu,zinu ka waru saBojat sew matus,bet ja kas tad nOpirkšu sew parukus un dauwdz!=primitiwi _sexījgs skatjens=Luwja=xa xaa! Man rejzem gribas parguLet ar MeriLynu MensoNu! =zwajgznes neskatas uz tewim ,jo tje pazūda mijgLa==džekiem patīk mani izggjerbt,bet es wiņjem neļawu!ja wajg,izģerbjos pati=SO SEXY=asas izjuTas,tas i tas kadEĻ es wēl existēju mūsu antīkaja pasauwLe ZemE!


Unikāli. :)

2 komentāri:

Guna teica...

"džekiem patīk mani izggjerbt,bet es wiņjem neļawu!ja wajg,izģerbjos pati"

Hahahaha, vienkārši SPĀRDA :D

iev teica...

Yeah :D
+ vēl tas par Mensonu :D