2008. gada 3. novembris

B-laiks.

Šorīt, kad gāju uz pili, austiņās sāka skanēt Sigur Ros - Hoppipolla. Atcerējos, ka agrāk šī dziesma man vnm atgādināja ziemu, Z-svētkus un likās piemēroti to klausīties vakaros, kad ārā snieg, bet mani silda karsta tēja. To atceroties laikam man pirmoreiz šogad sagribējās, lai ātrāk pienāk Z-svētki. Protams, arī dz.diena. :D

Vadzinību lekcija šodien bija vislabākā - neko tajā neklausījos, nepierakstīju (jo enīvei visus mācību materiālus/ppt atsūta visiem uz mailu) un 10 min pirms lekcijas beigām pasaka, ka ir ieskaite par šo un pagājušo lekciju. :) Naais.
Nevajadzēja pag.reiz neiet uz spāņu valodu. Atkal jūtos kā atpalikusi.

Šodien gāju uz Plēsumu noslēgt līgumu. Forši, nekāds līgums vēl netika parakstīts, rīt arī nebūs, varbūt iespējams tik 3dien.

Brālim rīt vārda diena.
Cerams, ka viņam patiks dāvana. :)

Un vakaros pēdējā laikā sanāk klausīties tikai SWH. K-kā man iesēdusies B-laika un Lielā vakara klausīšanās. :D

2 komentāri:

Anonīms teica...

Līgumu parakstīšana ir riebīgi birokrātisks process, man arī nesanāca to dabūt gatavu ātri. Tiesa, gan jau rakstīs, ka no pirmā datuma tevi pieņem.

Pie peldētāja nenormāli palīdzēja laptops ar viņa paša atsūtītajām prezentācijām. 8-) Uzmini kuram būs laba atzīme, ja tāda būs! :D

iev teica...

Nu, tieši par to es ceru, ka rakstīs, ka esmu no 1.datuma.. :D

Hahah, gudri :D Man pat klades ar pierakstiem nav vadzinībās :D Bet atzīmes savas jau praktiņā uzzinājām.