2008. gada 13. septembris

Everybody hurts.

Vakardiena tiešām labi pavadīta.
  • Prieciņš, ka alga precīzi tik liela, cik pati pirms tam saskaitīju pēc katras dienas zvaniem nevis kā pag.reiz, kad pēc maniem aprēķiniem sanāca pa padsmit ls vairāk nekā man iedeva - moš es pati tur kļūdījos, a moš arī ne. Lai nu paliek.
  • Par spīti neveiksmīgajai atlasei uz Studentu Paradīzi, tomēr to ar savu klātbūtni neignorēšu un iešu, jo dabūju brīvbiļeti. :]
  • Rīgas veikalos tiešām nekas jēdzīgs (jēdzīgs t.i. tas, ko parasti sanāk iepirkt - krekliņi, svārki, žaketes un tā :D) nav, pēc Rutas teiktā pag.6dien arī es par to pārliecinājos vakar. Tāpēc gadījās iepirkt pilnīgi man neraksturīgas lietas. :D Melna balonveida kleitiņa (ak jel, man taču kleitas nepatīk un tās nevalkāju) un silts baikveida džemperis.
  • R.E.M. koncerts - ļoti pozitīvi. Lai gan nemaz nezināju, ka nezinu tik daudz no viņu dziesmām. :D We Are Scientists kā iesildītāji - arī labi, lai gan dzirdēju viņus esot ārā un dzerot aukstu alu un smejoties par daudz ko. Vismaz atpazinu un dzirdēju dziesmu no viņiem, kas patīk. Kompānija - laba. Man patika. :)
  • Piezīme sev - atcerēties, kas jāuzraksta sev uz r.a.p. koncertu :DDDDD

Nav komentāru: