2008. gada 31. augusts

/MSP - Autumn Song.

Forši, rīt ir 1.septembris - studentu nodzeršanās svētki un es sēžu mājās pusslima, man sāp kakls un man ir auksti. Jā, arī kojas uz semestra sākumu nav dabūtas. Rīt lekcijas līdz 4iem. :( Balle vai Krekli vakarā? vēl nav zināms. Tāpat arī tas ar ko kopā iet.
Iespējams šis būtu piemērots brīdis, lai izvērtētu vasaru, kura atkal jau sasodīti ātri pagājusi. Ko es darīju vasarā? Strādāju (beidzot), atpūtos (kā vienmēr) un neko nedarīju (kā vēl vairāk vienmēr). Iedziļināšos tikai īsumā par vasaras notikumiem - paspēju pašā jūnija sākumā smuki saslimt uz pāris dienām, pabiju vairākās darba intervijās līdz beidzot ar vienu palaimējās un sāku strādāt pētījumu centrā SKDS, biju uz Lenny, +/- (ne)nosvinēju Jāņus, biju Fonofestā pirmoreiz, izdzīvoju 2 smagas beznaudas nedēļas pirms algas dienas :D, algu taupīgi notērēju pa 2 turpmākajām nedēļām, Biju uz PositivusAB, uz BBP, uz Prāta Vētru Jelgavā un Mežaparkā, uz Sigur Ros un vakar atklāju sev jauno Kreklu sezonu, kuru biju noslēgusi 13.jūnijā - vismaz es noturējos līdz augusta beigām ne reizi uz turieni tomēr neaiziet. :D
Manuprāt, šī varētu būt vissakarīgākā vasara, kāda bijusi.

Nav komentāru: