2008. gada 19. augusts

Bad day.

Pašlaik man jau sāk likties, ka kāds man ir uzlicis lāstu.
Nu kur tā var neveikties jau trešo nedēļu pēc kārtas?
Pašā sākumā gadījās, ka vakarā, ejot no darba, mani aptur ceļu policija, jo man nebija atstarotāja (ironiski, ka tieši tad pirms nedēļas biju pamanījusi, ka šie tur braukā un nolēmu pielikt atstarotāju, kurš pēc 1 dienas kaut kur nokrita un pazuda). Jauki, sajutos kā riktīga noziedzniece - pārbaudīja dokumentus, pa rāciju pārbaudīja vārdu/uzvārdu vai neesmu iepriekš jau bijusi aizturēta/apcietināta. :) Un beigās dabūju rakstisku brīdinājumu. Nākamajā dienā nopirku atstarotāju, pieliku pie somas, bet tas jau nekas, ka vakarā man joprojām piesējās tie paši ceļu policisti, prasot kur atstarotājs un ka to nevar redzēt u.t.t. Tanī pašā nedēļā man gandrīz pie Merķeļa ielas nozaga telefonu no kabatas - labi, ka paspēju laicīgi attapties un uzbļaut virsū citādāk pāris sekundes vēlāk jau būtu bijis par vēlu. Arī škrobe, ka alga šomēnes izrādās, ka nebūs, jo neviens no projektiem tomēr netiek pabeigts līdz algas dienai, darbā arī k-kāds panīkums. Sapratu, ka nav vērts vairāk pierakstīties strādāt no rīta līdz 9iem vakarā. Pag.nedēļ vēl sākās kaut kādas sāpes un problēmas ar kuņģi, bet 5diena pārspēja visu - tagad man beidzot ir trauma iet pa tumsu ar kājām uz mājām, jo tad vakarā piesējās k-kāds vecs maniaks uz riteņa, kas izrādās, ka mani izsekoja, no kā es pamatīgi nobijos. Tagad zinu, kas ir baiļu sviedri. :D Jā, un kur nu vēl problēmas ar sliktu izskatu un privāto dzīvi. :D
Šonedēļa iesākās ar pamatīgām galvassāpēm vakar un ar tikko svaigi izmazgātu baltu svārku nošļakstīšanu šorīt - stacijā ierados kā netīra cūka :/ Pašlaik sēžu darbā ar pusslapjiem svārkiem un ceru, ka tā niecīgā tīrīšana būs k-ko palīdzējusi. Kas būs nākamais, kas notiks?
Žēl, ka nedēļa ir tikai sākusies.

2 komentāri:

Saldējums teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Saldējums teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.