2010. gada 2. oktobris

Par vēlēšanām.

Manas pirmās atmiņas par vēlēšanām ir iešana līdzi tētim uz tuvāko vēlēšanu iecirkni 90to gadu vidū. Tolaik man bija tikai daži gadi un, protams, es nezināju, kas tās tādas vēlēšanas ir, kāpēc ir jāiet uz kaut kādu māju, kur ir daudz cilvēku un "būrīši" ar aizkariem. Toties es biju priecīga, ka man pēc tam tika vairāki papīrīši ar visādiem vārdiem, ar kuriem varēju spēlēties. :D
Kopš tā laika ir pagājuši vairāk nekā 15 gadi un beidzot arī pati varēju piedalīties vēlēšanās. Šodien. Kāpēc tikai tagad pirmā balsošanas reize? 9.Saeimas vēlēšanu laikā man vēl nebija 18 gadu, bet pag.gada pašvaldību un Eiropas Parlamenta vēlēšanās es biju Skotijā..
Savu izvēli neslēpju - balsoju par Vienotību. Neieslīgstot dziļās diskusijās, manuprāt, tas tiešām bija jēdzīgākais variants, par ko balsot, atšķirībā no kursabiedrenēm, kas grasījās balsot par Saskaņas Centru, jo "viņi ir par krieviem, ieviesīs otru oficiālo valodu", "viņi ir normālākie", "nav jau nekā cita, par ko balsot", "nepatīk Dombrovskis"..

3 komentāri:

Mel teica...

hi5 es ar biju par Vienotību.

iev teica...

hi5 :)

YouKnowWho teica...

Tie kursabiedri, kas balsoja par SC... Pa taisno velkamēti iekāpt ekspresī kādus 500 km uz austrumiem. Daļai pat apņemos segt ceļa izdevumus.

YouKnowWho.