2010. gada 12. janvāris

In the name of.

Beidzot pirmais ieraksts 2010.gadā.. :D

Pēdējā laikā šito vietu sanācis atstāt novārtā, arī bloga pēdējie ieraksti tādi bezpersoniski. :D
Kā par sevi esmu secinājusi, tad rakstīšana šeit parasti nesanāk dēļ kāda no 3 iemesliem:

1. jo nav ko rakstīt un iet galīgi neinteresanti un garlaicīgi
2. jo iet pārāk labi, lai gribētos te tērēt laiku un kko ierakstīt
3. jo nav interneta

šoreiz gan klusumam ir iemesls nr.2 :]

Daudz prieka, daudz mīļuma, daudz foršu sajūtu, daudz smieklu, daudz foršu cilvēku apkārt un daudzdaudz visa kā cita tikpat laba - tāds īsumā man bija gada pēdējais mēnesis, gada pēdējās dienas un arī tā iesākās jaunais gads.
Zinot to, kāds šis gads kopumā man bijis, nemaz nebūtu iedomājusies, un cerējusi, ka tieši uz gada pēdējiem mēnešiem tiek taupīts pats labākais.. :D

Enīvei, tagad jau vienalga, kāds bijis iepriekšējais gads,
jo zinu, ka šis man (un ne tikai man) būs sasssodīti foršs un lielisks gads :]
Tāpēc, lai arī mazliet novēlots, bet tomēr - cheers everyone!

Nav komentāru: