2009. gada 30. maijs

Bon voyage.

Pašlaik manā kuņģī skalojas pietiekami daudz atvadu šampja un pēc kādām divarpus stundām jau jāizbrauc uz lidostu. Nu bāāc, joprojām neticas, ka tiešām es braucu prom. :D
Atceros, ka pirms kāda gada, kad māte mēģināja mani bīdīt, lai braucu uz ārzemēm strādāt pa vasaru, es biju kategoriski pret to. Domāju, ka nu es jau nebūšu tā, kas brauks zemenēs. :D Redz kā. Nekad nesaki nekad un te nu es esmu - uz vasaru Skotijas fermā lasīšu avenes/zemenes. :D

Ja pirms kāda laika man galīgi negribējās braukt, tad pašlaik gribas braukt, jo virsroku guvusi interese - par to kas tur un kā būs, kā galu galā tiks pavadītas 8h pa nakti lidostā un tā. :D

Vienīgais, kas man nepatīk - nezinu, kad tikšu pie neta. :D Ne jau lai vislaik spiestu refresh uz draugiem online, bet kaut vai lai zinātu kas te notiek - palasītu ziņas un tā.
Bet nu. Tad redzēs kā būs.

2 komentāri:

Aigars teica...

enjoy. palasot šodienas ziņu virsrakstus varu bezmaz vai apgalvot, ka šitā bedre tev nepietrūks...

es pamazāk sāku apsvērt domu pēc somijā pavadīta nākamā semestra tur palikt arī praksē... rādās, ka te būs liela tirsa :)

iev teica...

taaadaa zinjaa noteikti nepietruukst :)